2016
Zaczęło się od parzenia kawy.
Później pomiędzy espresso, a americano pojawiła się obowiązek „wrzucenia jakiegoś posta”. Kiedy okazało się, że „jakiś post’ potrafi trafić najpierw do setek, później do tysięcy a jeszcze później do dziesiątek tysięcy osób zaczęła się zabawa.
2017
Jakiś post.
Kiedy „jakiś post” wygenerował pierwsze naoczne efekty, a „szef” poklepał z uznaniem po plecach, skończyła się zabawa a zaczęła edukacja.
2018
Edukacja.
Edukacja nie przeszła bez echa, a konsekwentne działania spowodowały pojawienie się na horyzoncie kolejnych „szefów”, którzy też chcieli mieć „jakiegoś posta”. Zaczęła się praca.
2019
Cel obrany…
„Szefów” była już pokaźna ilość, a apetyt rósł w miarę jedzenia.
Potrzebny był rozwój Zespołu – uzbrojenie się w snajpera, który z taką samą determinacją i uzupełniającymi kompetencjami będzie w stanie pchnąć wózek CPC New Media w stronę maksymalizacji efektów. Zaczęła się solidna praca.
2020
Rozwój.
Dwóch snajperów, zaczyna zalewać rynek ofertami współpracy, mailami i telefonami. Na początku efekty są hmm… nienapawające optymizmem, los chciał, że konsekwencja nie dała się nikomu wyłamać – ciśniemy dalej, a w efekcie pojawiają się pierwsze wspólnie wypracowane kontrakty. Zaczyna robić się coraz ciekawiej, coraz poważniej.
2021
Przełom.
BANG Nastąpiło zwolnienie blokady losującej.
Przejmujemy projekty, które rok wcześniej były jedynie w sferze marzeń.
Zespół zaczyna się rozwijać – nie wiedzieć kiedy na pokładzie pojawiły się kolejne 4 osoby, które równie mocno wzięły sobie do serca idee działania pro-biznesowo, generując realne efekty finansowe dla kontrahentów. Doba jest gumowa, a my zarabiamy dla naszych Klientów pierwszy 1 000 000 zł
2022
Pierwszy sukces.
Okazało się, że projekty ze sfery marzeń, dzięki realnym efektom trwają dłużej niż 3 miesiące, a do tego pełnią rolę zaklęcia: „Sezamie otwórz się”, wprowadzając nas w Świat dużego biznesu. Tworzymy setki kampanii reklamowych, pokonujemy dziesiątki tysięcy kilometrów, zarabiamy dla naszych Klientów ponad 9 600 000 zł.
2023
Historia się pisze.
To be continued…
Team CPC New Media
Tylko jeden krok dzieli nas od tego, by porozmawiać o tym co możemy wspólnie zrobić.
Poświęć nam 45-minut swojego czasu, a my przedstawimy Ci propozycję nowoczesnego i opłacalnego marketingu dla Twojej firmy.
Michał Cichocki
CEO CPC New Media
W branży marketingowej działam od 7 lat. Moja historia zawodowa zaczęła się od „dodawania postów” pomiędzy parzeniem kawy dla zarządu, a wysyłaniem paczek z książkami do Klientów indywidualnych. Szybko zakochałem się w możliwościach, jakie otworzył przede mną internet. Cenię sobie ponad wszystko mierzalność prowadzonych działań i sprawne przekuwanie marketingu na realny biznes – monetyzację.
Adrian Drężek
COO CPC New Media
2016 rok – to wtedy wszedłem to świata marketingu. Cechuje mnie dynamizm, nietuzinkowe poczucie humoru i zamiłowanie to pracy. Nie to nie jest jeden z moich żartów, marketing dał mi możliwość stałego rozwoju, kontakt z przedsiębiorcami i czarno na białym pokazuje efekty mojej pracy. Cenię trzy fundamenty współpracy: obustronny szacunek, szczerość i lojalność. Możesz być pewny, że nic mi nie umknie.