HomeCase Study #3

Case Study #3

#3

Jak będąc producentem zwiększyć sprzedaż w swoim sklepie?

Odpowiednio dobrana strategia działania oraz wdrożenie nowych kanałów sprzedaży może być kluczem do sukcesu w każdym ecommerce.

Problemy i działania

Klient już na pierwszej rozmowie, zaznaczył, że do tej pory nie był zadowolony z agencyjnej obsługi, kontaktu oraz podejścia, zależało mu na kimś kto włoży serce w jego biznes, kto będzie dostępny i pozostawał z nim w stałym kontakcie, to co właśnie oferujemy jako CPC New Media.

Pierwszą fazą było określenie zakresu naszych działań – tutaj weszliśmy z całym marketingiem firmy. Kolejno analiza dotyczasowych działań, wyłuskanie popełnianych do tej pory błędów, prawidłowa konfiguracja systemów reklamowych (Meta ads, Google Ads), profili social mediowych oraz narzędzi służących do analityki.

Druga fazą była optymalizacja kampanii, przygotowanie odpowiednich działań promocyjnych, ale również rozpoczęcie pozyskiwania kontaktów B2B.

Działania organiczne były głównie skupione na pokazaniu jakości zarówno produktów jak i całego customer service firmy. Do współpracy zaangażowaliśmy influencerów, którzy wygenerowali dodatkowy ruch oraz byli społecznym dowodem potwierdzającym jakość produktów.

Kwintesencją całości działań były kreacje reklamowe – nowe, dostosowane do aktualnych potrzeb oraz trendów, ale również pokazywanie firmy na największych branżowych targach oraz imprezach np. Mistrzostwach Polski.

Efekty

Ponad 2 krotny wzrost obrotów firmowych płynących ze sklepu online, pozyskanie kontrahentów B2B, zostanie partnerem Mistrzostw Polski oraz wystawiennictwo na największych targach branżowych w Europie.

Skorzystaj z 7 dniowego okresu próbnego

Chętnie zmierzymy się z wyzwaniami, które stoją przed Twoim biznesem.
Chcemy zaoferować Ci 7-dniowy okres próbny w którym poznasz nas sposób postrzegania marketingu i narzędzia, które pozwoliły na wygenerowanie znaczących przychodów dla naszych Klientów.

This is a staging enviroment