HomeCase Study #2

Case Study #2

#2

Jak w biznesie lokalnym w ciągu miesiąca dotarliśmy do 2 500 000 osób?
Kampania reklamowa, szczególnie w biznesie lokalnym musi być dostosowana do charakterystyki prowadzonej działalności, jej miejsca, ale również istotnym punktem jest wzięcie pod uwagę sezonowości danych usług.

Problem i działania

Klient trafił do nas z dwoma problemami – rosnąca inflacja co skutkowało podniesieniem cen usług, oraz konkurencja. Pierwszą fazą była analiza dotychczasowych działach, rozmowa z osobą odpowiedzialną za rozwój obiektu, oraz research działań bezpośredniej konkurencji.

Kolejno w tej samej fazie natknęliśmy się na niskojakościowe materiały zarówno foto jak i wideo, które w żaden sposób nie oddawały przewag konkurencyjnych naszego klienta.

Nasze działania skupiły się zarówno na optymalizacji kampanii reklamowych, rozwoju/zbudowaniu społeczności na profilach social mediowych naszego klienta, ale również zebraniem zupełnie nowych materiałów wideo i foto, a także uwypuklenie przewag rynkowych, które wypisaliśmy bo wspólnej “burzy mózgów”

Klamrą spinającą nasze działania była aktywność na lokalnych grupach, zrzeszających osoby zamieszkujące w określonym przez nas promieniu.

Efekty

Efekty były zdumiewające! 2,5mln wyświetleń naszych materiałów w miesiąc, co zdecydowanie przełożyło się zarówno na wzmożony ruch w lokalnym biznesie, ale również na rozwój profili social mediowych klienta i zbudowaniu wokół nich zaangażowanej społeczności.

Skorzystaj z 7 dniowego okresu próbnego

Chętnie zmierzymy się z wyzwaniami, które stoją przed Twoim biznesem.
Chcemy zaoferować Ci 7-dniowy okres próbny w którym poznasz nas sposób postrzegania marketingu i narzędzia, które pozwoliły na wygenerowanie znaczących przychodów dla naszych Klientów.

This is a staging enviroment